dimecres, 12 de febrer del 2014

Buscant patrons!!!

Dissabte vaig descobrir els patrons que feia servir la meva àvia per fer-nos els vestits i les bates de l'escola quan érem petites. NO VEGIS QUINA QUANTITAT DE COSES!!!!

Ara bé, també és cert que el 90% no tenen cap mena d'indicació sobre què són, ni si són davant,darrera o la talla... tinc feina per dies!!!

Però el millor descobriment que vaig poder fer va ser la ENCICLOPEDIA SALVAT DE LAS LABORES!!!!

Sí,sí!!! De l'any de la quica però estupenda!!! T'ensenya els punts bàsics de mitja, de ganxet, de costura i de brodats. Com treure patrons de vestits, faldilles i pantalons. Com fer jerseis, jaquetes i tot el que us pugui passar pel cap!!!!

De moment, m'estic "culturitzant". Quan tingui temps per fer coses, ja us aniré ensenyant!!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada