dilluns, 21 de juliol del 2014

Cors PIM! PAM!

Quan era petita tenia un vestit que m'encantava. Fa dies que anava amb la idea d'intentar fer-ne un semblant. Així que sense saber massa fer patrons però amb la "xuleria" que diu el meu marit que tinc vaig pensar: "AIXÒ ÉS UN PIM!! PAM!!!"

Així que com que no tenia un paper decent per fer patrons però em sobraven diaris en vaig agafar un i hi vaig dibuixar un patró aproximat a allò que jo creia era el vestit.

Li vaig emprovar a la nena així per sobre (com que no para quieta va ser prou difícil) i com que no la volia cagar vaig decidir provar de fer-lo amb un tros de roba que tenia des dels 20 anys!!! En aquella ocasió vaig intentar cosir uns coixins i vaig comprar tela groga i blava a pes (o sigui, uns quants metres!!!). De fet, un coixí encara decora el meu llit....

Bé, doncs aixó, que no hagués estat una gran pèrdua si em sortia un vestit horrorós. La cosa va ser que el vestit no va ser tant horrorós però "soso", un rato.... Així que amb un tros de samarreta vermella que tenia li vaig cosir l'aplic del cor.



     

Detall snaps de cors


Al no atrevir-me a fer uns traus per botons vaig decidir-me pels snaps, que a més a més també són en forma de cor!! (aquests són de SNAPCLIC). Així que un vestit simple, fresquet i molt de princesa sense ser rosa!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada