dimecres, 16 de juliol del 2014

I aquí estan les estrelles!!!

Era obvi que amb estrelles roses i liles només podia ser alguna cosa per la boleta. I com ja vaig dir,des de que vaig cosir els meus primers pantalons, que lihe agafat "gustillo".

Tornant a agafar el patró de LA INGLESITA en talla 4 anys, però aquesta vegada no vaig calcular bé el curt  i per voler aprofitar totes les estrelles que havíem pintat doncs han quedat una mica "pirates", que tampoc està malament!! Enlloc de posar goma com ella proposa li vaig posar una cintura de puny (també rosa, clar!) i aquí en teniu el resultat:




I la meva filla encantada de la vida. Quan se'ls posa només fa que dir que els hi ha fet la mama però li costa posar-se'ls...BUFFF!!! És que clar, les princeses només van amb "vestits llargs que els hi tapen els peus" (peque dixit), per tant, ara em burxa perquè n'hi faci un!!!! 

De moment haurà d'esperar, tinc molta cua de coses a fer!!!!


S'ha de dir que les estrelles que va pintar ella s'han esborrat una mica al rentar-los, no hi va posar massa pintura, però bé, segueixen sent xulos!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada