divendres, 16 de maig del 2014

EL MEU PRIMER CC!!!!!!

Doncs sí!!! Ho he aconseguit!!!!

El meu primer CC, o sigui el meu primer "COSE CONMIGO". I què és això, us preguntareu, oi?

Doncs mira, algú d'un blog proposar una costura i en un temps determinat penjar els patrons, explica com fer-ho i després s'ajunta tot el que en surt.


Aquesta vegada va ser Mi rincón de mariposas (Mrdm) que va proposar fer un CC d'un vestit xulíssim, tal i com el vaig veure vaig dir: "A LA GORDI LI QUEDARÀ GENIAL!!!". Així que quan va proposar fer el CC no ho vaig dubtar.

El vestit que Mrdm va proposar és aquest i la meva versió és la següent: 




La roba d'estrelles de color rosa em cridava COMPRA'M quan la vaig veure, era perfecta per a ella (estem totalment immersos en la fase rosa-lila-princeses, aghhhh!!!)

Per no fer massa que faig costura n'estic molt orgullosa, però la meva vessant autocrítica hi veu un muuuunt de defectes. També he de dir que amb la màquina de cosir de ma mare és tot un miracle haver aconseguit fer la puntada zig-zag del biés elàstic!!! 

AHH!!! CLAR!!! Vosaltres no ho sabeu però la màquina decideix quan vol fer zig-zag i quan no!!!! Està tan feta pols que no acaba d'anar bé del tot, així que t'has de concentrar en l'agulla i veure quins moviments fa per tu seguir-la. Sí,sí, heu llegit bé. HE DE SEGUIR JO A L'AGULLA!!! Per tant, entre cosir un biés (que marge de maniobra en té poquet), fer la forma corba de les sises i coll i anar seguint l'agulla considero tot un mèrit no haver fet un desastre més gros. OLE JO!!!

N'estic fent un altre, que no he tingut temps a acabar, però que properament penjaré. I la següent idea és intentar fer-lo per a mi, perquè el trobo genial, però això d'adaptar patrons em sembla que encara se m'escapa de les mans. Li hauré de demanar a la Dawn de Mrdm que faci un pensament...

Apali, ara només queda poder-lo estrenar!!

1 comentari:

  1. t'ha quedat preciós!!! segur que la teva nena estarà maquíssima.
    i tot amb una màquian que cosia malament?? UAU!!!

    ResponElimina