divendres, 30 de maig del 2014

Estrelles!!!!

Després de l'últim post, a veure si endevineu què estic preparant? I per a aquí?



Jo crec que amb aquests colors està claríssim!!!! 

La sort de tenir una àvia que no parava de cosir és que, tot i la neteja que va fer la meva mare, encara hi ha un munt de teles. Reconec que la majoria serien per fer llençols, cortines i coses per l'estil però vaig trobar aquest retall de cotó blanc i no em vaig poder resistir d'intentar fer-me el meu propi estampat.

Així que amb un tros de la disfressa del petit i agafant l'estrella del meu clauer vaig decidir intentar un segell fet amb foam. I la veritat és que no ha quedat gens malament!!! Això sí, és entretingut!!!

Un cop acabi amb el què estic pensant, intentaré fer-me uns altres segells i seguir l'estampació!!

En uns dies espero poder-vos ensenyar el resultat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada