divendres, 23 de maig del 2014

ELS MEUS PRIMERS PANTALONS!!!

Doncs sí!!!

Després de tants vestidets per la nena em sabia greu que el "peque" no tingués res, així que m'he atrevit a fer-li uns pantalons.

Vaig modificar el patró que ens ofereix LA INGLESITA, que m'ha anat de conya perquè està just en les talles dels meus nens. Ella proposa fer-lo llarg i jo he decidit, que ara que ve l'estiu, li faré curt.

Així que vaig montar el patró, vaig tallar la tela i ja em veieu davant la màquina de cosir i empassant moooooolta saliva. Entre la "finura" de la meva màquina de cosir i que no acabava d'entendre les "instruccions" per cosir els pantalons em vaig passar una bona estona donant-li voltes als pantalons intentant esbrinar per on començava. Res, al final vaig pensar: " A MALES ELS DESCUSO I TORNO A COMENÇAR!!!"

I apa, aquí els teniu!!! Pantalons pel "gordo"!!!! Em falta posar-li la goma, però això ja és més factible...



Li estic agafant "gustillo" a això, així que ahir al vespre que els nens se'n van anar a dormir d'hora vaig aprofitar per tallar-ne un parell més i els hi regalarem als cosinets. Ja veureu quin "trio maravillas"!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada